sâmbătă, 29 noiembrie 2014

O gradina parfumata



In urma cu cativa ani buni, mai exact 10 ani am decis sa locuiesc impreuna cu actualul meu sot. Povestea noastra a continuat in mod firesc cu casatoria, care a avut loc la putin timp dupa ce ne-am mutat impreuna. Bineinteles ca dupa nunta a trebuit sa ne mutam in casa noastra care pana atunci fusese casa bunicilor mei materni. Aceasta decizie am luat-o impreuna cu parintii mei si s-a dovedit a fi un pas important in viata noastra, ca si familie, in sensul ca si eu si sotul meu, foarte tineri pe atunci, am devenit mult mai responsabili. Impreuna am luat decizii importante cu privire la tot ce avea sa se intample cu casa si curtea noastra. Am omis sa va spun ca sunt o pasionata de flori in general dar mai precis imi plac trandafirii la nebunie.De aceea mi sa parut corect ca si gradina casei noastre sa aibe cate putin din fiecare specie de flori in special din trandafiri.
Bineinteles, imediat am umplut gradinita pe care o rezervasem exclusiv pentru flori cu  butasi de trandafiri, bulbi de flori si arbusti ornamentali din magazinul de plante si articole de gradinarit COVERA.Din acelasi magazin am achizitionat si pomi fructiferi pentru restul terenului din jurul casei. In prezent gradina noastra arata superb:trandafirii sunt mari si foarte frumosi cu flori mari de diferite culorii care inveselesc gradina, la fel si arbustii ornamentali si bulbii de flori,impreuna fac o echipa minunata si gradina mea arata super pe tot parcursul anului. Despre pomii fructiferi ce sa va zic: deja baietelul nostru care are patru anisori deja se imfrupta din ele.
Sunt foarte multumita de investitia facuta acum cativa ani, la fel si vecinii mei care sunt incantati de frumusetea si parfumul florilor.Cu o minima investitie am cumparat produse de calitate. M-au fermecat si Zambilele Red Magic, care se ingrijesc usor si prefera spatiile partial insorite. Sunt foarte frumoase in primul rand prin culoarea lor deosebita, si au un parfum puternic. Bineinteles pot fi plantate in pamant pur si simplu sau se comporta la fel de bine si in ghivece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates