duminică, 30 noiembrie 2014

Luna decembrie-luna cadourilor doar la IdeaPlaza.ro



Cu totii am fost la un moment dat in cautarea cadoului perfect pentru o persoana pretentioasa si s-a dovedit o sarcina deloc usoara. In ajutorul nostru vine IDEAPLAZA.RO care vine in ajutorul nostru cu o gama variata de cadouri cu care nu veti da gres. Fie ca e vorba de femei barbati sau copii aici gasim cu usurinta un cadou pentru toate gusturile si mai ales nu doar in aceasta perioada ci pe tot parcursul anului. Magazinul a fost conceput astfel incat orice client are posibilitatea de a cauta cadoul potrivit in categoriile potrivite. Astfel e imposibil sa nu gasim ceva odata ce trecem pragul magazinului. Fie ca alegem cadouri personalizate,cadouri haioase, tricouri personalizate  sau cadouri pentru copii femei sau barbati trebuie sa va spun ca preturile sunt pentru toate buzunarele oferindune asfel ocazia de a cumpara atat cadouri de lux cat si cadouri pentru amici sau prieteni. De exemplu eu as fi tentata de niste cani haioase care pot avea fie mesaje haioase fie personaje din desene animate. Sau niste perne decorative. Aici cei de la Ideaplaza pun la dispozitia noastra o gama variate de pernute romantice si haioase. Foarte important este ca daca vrei sa faci un cadou personalizat poti sa alegi mesajele sau pozele prezente in magazin sau poti  sa vii cu idei de texte alese de tine,sau pozele tale.Ce poate fi mai potrivit? O astfel de perna o puteti face cadou chiar si persoanei iubite bineinteles cu un mesaj adecvat.Pernuta inimi pentru dragoste e o varianta potrivita zic eu. E confectionata din material textil umplut cu melana si pe deasupra o husa din satin prevazuta cu fermoar.Dimensiunile pernelor vi le alegeti dumneavoastra.


Si eu v-am dat cateva exemple dar aveti o multime de variante de cadouri la preturi frumoase dat fiind faptul ca sunt si reduceri.Comanda va sosi in 24-48 de ore de la efectuarea comenzii oriunde in Romania.Taxa de transport nu exista pentru comenzi mai mari de 200 lei iar daca comanda nu depaseste acest prag taxa de livrare e oricum micuta adica numai 18 lei.Sper ca v-am fost de ajutor in rezolvarea problemei cadourilor de sarbatori si garantez inca o data: odata ce trceti pragul magazinului IDEAPLAZA.RO nu veti pleca cu sacosa goala. Spor la cumparaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates