marți, 20 mai 2014

Noul site Romania Libera


Am raspuns provocarii lansate de Romania Libera de a ne da parerea sincera (cred) despre noul site.
Prea multe nu am de scris ,drept sa va zic, :( de cand am intrat pe site m-a enervat multitudinea de reclame(publicitate) ,nu stiu daca acest site apartine ziarului online Romania Libera sau este un site pentru castigarea banilor din publicitate :( regret ca incep prin a spune ceva negativ despre site,dar eu imi exprim parerea sincera,imi pare rau dar nu o sa va ridic in slavi site-ul numai pentru a castiga provocarea.
Ca si continut al articolelor din cate am citit se regasesc articole bunicele dar si unele care sunt total eronate sau poate numai pentru a atrage cititori pe pagina :(.
Sunt dezamagita de site va spun sincer,structurarea este foarte proasta,toate inghesuite cat mai mic iar reclamele sunt foarte evidentiate si foarte multe.
Poate parerea noastra va ajuta la imbunatatirea site-ului si vom avea placuta surpriza sa vedem un site mai bun decat cel prezent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates