miercuri, 14 mai 2014

Gogosi trandafir

 


Pentru aluat avem nevoie de :
-250 ml lapte
-100 gr zahar
- 500 gr faina
- 1/2 cubulet de drojdie proaspata
- 3 oua
- 50 ml ulei
- un praf de sare
 Punem intr-un bol faina, sarea si drojdia. Adaugam ouale batute cu zaharul , uleiul si laptele caldut. framantam un aluat pe care il vom lasa la dospit pana isi dubleaza volumul.
Facem bilte potrivite si intindem o faoaie,pe care o taiem in 6 ,ca in imaginea de mai jos.Fotografia este preluata de la Caietul cu retete pentru ca eu am uitat sa fac poza :) si vreau sa vedeti cum se face.
 
Am facut o biluta din aluat ,nu foarte mare dar nici prea mica si am pus-o in mijloc,apoi am luat  mai intai trei petale (una da, una nu) deasupra umpluturii.Apoi  aducem si celelalte trei petale formand un trandafir.
Punem la prajit in baie de ulei.La mine primul s-a desfacut dupa cum bine vedeti,dar apoi am lipit bine marginile si a ramas perfect.
Servim cu dulceata de trandafiri.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates