miercuri, 19 martie 2014

Cris-Tim te face superstar

Dragilor,
Vreau sa va vorbesc despre o noua provocare foarte frumoasa si inedita lansata la nivel national de liderul pieţei de mezeluri din România, Cris-Tim intitulată „Cris-Tim te face superstar!” pentru a descoperi vedetele noii campanii de imagine a produsului Salam Săsesc,si va incepe in data de 17 martie 2014 si se va incheia pe 13 aprilie 2014. 
Fiecare parinte vede un talent la copilul sau,asadar,de ce nu incercati sa vedeti daca si altii cred acelasi lucru iar copilul sa ajunga un superstar intr-un spot publicitar foarte frumos,unde va fi vazut de milioane de oameni,iar voi ca parinti sa spuneti cu mandrie ,,acesta e copilul meu,, . 
Avantajele copiilor in a participa la aceasta campanie: sunt foarte inocenti ,spontani,amuzanti si convingatori.
Parintii vor trebui sa-si filmezi copilul ,nu mai mult de 30 secunde in care acesta trebuie sa spuna cat mai haios posibi
de 3 ori “Salam Sasesc”, rar si clar, precum fetita din reclama Cris-Tim “Lecsia de dicsie”si sa raspunda cat mai ingenios la intrebarea “Daca ai fi tu mama mea si eu copilul, ce m-ai pune sa fac?”. Cu cat va spune mai simpatic “Salam Sasesc”, cu atat sansele de a obtine voturi mai multe sunt mai mari.

Mai tineti minte reclama, nu-i asa?A fost un spot foarte reusit,era teribil de amuzanta aceasta copila care a cucerit milioane de oameni ,avand numai 4 ani s-a descurcat remarcabil la filmari, acum este o domnisoara si s-a implicat in aceasta campanie de a preda stafeta urmatorului super star ,care va fi ales prin votul publicului si al juriului.
In fiecare saptamana de concurs primele 5 videoclipuri ca numar de vot acordat de catre public vor intra la jurizare si vor fi alesi 2 finalisti de catre comisia de jurizare.


Daca v-am dat detalii despre concurs acum as vrea sa va vorbesc si despre aceasta firma care este lider pe piata mezelurilor pe plan national  Cris-Tim Romania.Cu o vechime de peste 20 de ani pe piata aceasta firma a fost creata de o familie muncitoare si au dezvoltat-o tot mai mult,tinand cont in primul rand de grija pentru consumatorii sai oferindu-le astfel produse de calitate ,proaspete si traditionale.
Roadele muncii in echipa nu s-au lasat mult timp asteptate si au inceput sa apara titluri unu cate unu si alte premii.
Pentru al şaselea an consecutiv, în 2013, Cris-Tim a primit titlul de Trusted Brand la categoria produse din carne, în urma celui mai important studiu de piaţă asupra consumatorului în Europa, realizat de revista Reader’s Digest în 15 ţări, printre care şi România.
De asemenea, Cris-Tim a ocupat locul 8 în „Top 50 cele mai puternice branduri româneşti în 2013”, clasament ce are la bază studiul realizat de compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz.

Compania ofera consumatorilor sai produse din carne proaspata ,sigura si foarte savuroasa,ceea ce ii multumeste pe consumatori ajutand astfel ca prestigiul firmei sa creasca de la an la an, aducand titluri si premii importante.
Ce parere aveti?Va astept cu impresii si daca o sa va inscrieti copii la acest concurs.
P.S : as fi participat si eu la concurs ,dar din pacate,copilul meu nu are decat 2 anisori.
Bafta tuturor!!!!

3 comentarii:

  1. din pacate nu am copii dar suna interesant concursul si eu st o mare consumatoare de produse cris-tim si le recomand

    RăspundețiȘtergere
  2. si bebita mea e prea mica, un an si unsprezece luni <3 mult succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  3. concursul e foarte interesant, doar ca nu am copii.

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates