vineri, 3 iulie 2015

Tavalita cu fructe tropicale





Astazi am pregatita o prajitura simpla dar delicioasa, banuiesc, ca ati auzit de prajitura tavalita, nu? De data asta, pentru un efect racoritor am pus si o conserva de fructe tropicale #SunFood. A iesit super delicioasa. Va las si reteta:

Pentru blat:
 
- 10 oua
- 2 cani zahar,
- 2 cani faina,
- 1 praf de copt,
- 8 linguri ulei,
- 1 conserva fructe tropicale SunFood.

Batem albusurile spuma cu un praf de sare, apoi adaugam zaharul cate putin in ploaie. Cand s-au facut albusurile tari adaugam galbenusurile care au fost frecate cu uleiul. Se adauga faina amestecata cu praful de copt. Ungem tava cu ulei si tapetam cu faina, punem compozitia si asezam fructele tropicale pe toata suprafata tavii, dam la cuptor, pana trece testul scobitorii ( bagam scobitoarea in blat iar daca aceasta ramane curata blatul este facut). 
Scoatem si lasam sa se raceasca, cand s-a racit de tot taiem patratele, nu foarte mari pentru ca se umfla cand le dam prin sirop.




Siropul de ciocolata:

- 4 cani apa,
- 1 pachet margarina,
- 1 pachet cacao,
- 1 esenta de rom.
- 400 gr zahar 
- cocos , pentru ornat.

Punem apa cu zaharul intr-o oala pe foc si lasam pana se face un sirop, apoi adaugam margarina taiata cubulete pana se dizolva. Adaugam cacaoa si lasam siropul sa se lege, sa nu fie foarte gros dar nici foarte subtire. Cand siropul este gata dam jos dupa foc si adaugam esenta de rom. Lasam sa se raceasca.



Cubuletele de blat se dau prin sirop si apoi prin cocos. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates