vineri, 10 iulie 2015

Prajitura Fanta



Pentru blat:
- 100 ml ulei
- 6 oua
- 6 linguri zahar
- 2 linguri cacao
- 4 linguri faina
-1 pachet praf de copt

Pentru crema:
- 500 gr branza de vaci
- 200 gr unt
- 150 gr zahar
- esenta de vanilie

Pentru glazura:
- 850 ml suc Fanta
- 2 plicuri budinca de vanilie
- 5 linguri zahar

 Pragatim blatul:

Amestecam zaharul cu galbenusurile, amesteca putin , se adauga uleiul, cate putin si se amesteca bine. Se adauga faina amestecata cu caco si praful de copt.
Se adauga albusrile batute spuma in compozitie si o punem in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina.
Coacem aprox 25 min, facem testul cu scobitoarea.
Lasam sa se raceasca in tava.

Pregatim crema:
Untul se freaca cu zaharul pana devine spuma apoi adaugam branza si esenta de vanilie si amestecam pana se omogenizeaza bine.
Crema se intinde pe blatul racit si se da la frigider.

Pregatim glazura:
La glazura urmam indicatiile dupa plicul budincii de vanilie, numai ca in loc de lapte punem suc. Punem glazura peste crema cand s-a racit ( dar nu de tot, sa fie calda) si lasam 2-3 ore la frigider.

Portionam prajitura dupa preferinte, eu am taiat-o patratele :)

Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates