joi, 9 iulie 2015

Chiftelute de dovlecel si porumb


Este sezonul dovleceilor dar nu prea ma ,,bat,, cu ei. Sotului ii plac foarte mult, in aproape orice combinatie, mai putin, chiftelute. Astazi, am dat peste 1 dovlecel ramas in frigider si m-am gandit sa fac ceva din el. Am incercat o reteta proprie, am reinventat-o putin :))) . Si, surprinzator au iesit delicioase, ma declar fan chiftelute din dovlecel si porumb. Sa va las si reteta, dar, ca de obicei, nu am cantitati exacte, mai ,,dupa ureche,, :))).

- 1 dovlecel 
- 1 cartof
- 2 felii telemea
- 1 ou
- 1 catel usturoi
- 2 linguri porumb Sun Food
- marar
- 1 lingurita condimente pentru sarmale
- piper
- un praf de boia dulce
- 2 linguri de faina

Dupa ce spalam bine dovlecelul si caroful ii dam pe razatoare si ii scurgem bine de apa lasata. Telemeaua se da pe razatoare sau framantata.
Punem toate ingredientele intr-un castron si amestecam bine. Facem din aceasta compozitie turtite nu foarte groase si
 prajim chiftelutele intr-o tigaie cu ulei. 
Servim ca atare sau cu sos. 
Noi nu am mai avut timp de sos ca au disparut imediat din farfurie. 
Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates