joi, 27 februarie 2014

Penne rigate cu ciuperci si sos de rosii


-300 gr penne rigate
-250 ml suc de rosii
-3 carnaciori
-2 cepe
-1 borcan ciuperci
-250 gr carne tocata
Ceapa taiata marunt o punem impreuna cu ciupercile la calit,adaugam si un 2-3 linguri de apa.Cand a devenit ceapa aurie adaugam sucul de rosii si carnea tocata,lasam sa fiarba bine,in jur de 20 minute.
la final adaugam si carnaciori taiati cubulete,mai lasam 5 minute si luam de pe foc.
Pennele rigate se pun in apa cu sare care a dat in fiert, lasam la fiert conform instructiunilor de pe ambalaj.
Pofta buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates