duminică, 22 aprilie 2018

# Bauturi

Limonadă cu miere ecologică di Melio de la Apidava

In sfarsit temperaturile au crescut si ne putem bucura de primavara. Pentru astazi v-am pregatit o limonada cu lamaie, portocala si miere ecologica di Melio de la Apidava. Nu este o reteta complicata si este cu adevarat racoritoare. Povestea din spatele acestei limonade o gasiti in acest articol ---> Povestea limonadei 





Ingrediente:

- 2 lamai mari

- 2 portocale
- 2 l de apa plata
- 2 linguri de miere ecologica di Melio, Apidava


Stoarcem o lamaie si o portocala, iar sucul obtinut il adaugam in apa. Punem si cele doua linguri de miere di Melio si amestecam bine. 


O portocala si o lamaie le spalam bine, bine si le taiem felii subtiri. Le adaugam in apa. 


Pastram limonada obtinuta la frigider.


Este foarte racoritoare si sanatoasa. 








3 comentarii:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates