marți, 27 martie 2018

# RETETE CU CARNE

Musaca de cartofi

In ultimul timp am cam neglijat blogul meu culinar, m-am ocupat mai mult de celalalt blog. De acum inainte p sa postez cu regularitate si aici rice reteta pregatesc. Astazi am pregatit pentru masa de pranz musaca cu cartofi si m-am gandit sa va las si aici reteta. pe blog mai aveti o reteta de musaca, dar este usor diferita. Nu mai lunegsc treaba si va invit sa aflati de ce avem nevoie si cum se pregateste musacaua de cartofi.




Ingrediente:

  • 1 kg cartofi
  • 2 cepe potrivite
  • 1 morcov
  • 250 gr pastă de tomate
  • 2 ardei grasi
  • 100 ml ulei
  • 500 gr carne tocată
  • 1 varf de cuțit sare
  • 1 vărf cuțit piper
  • 1 linguriță condimente universale
  • 200 gr brânză/cașcaval
  • 3 ouă

Pentru a afla modul de preparare va invit sa cititi reteta integrala AICI



Un comentariu:

  1. Avem o experienta de 10 ani in vanzarea catre public a produselor naturale.
    https://cufarulculeacuri.ro/
    Puteti gasi la noi: alimente bio, suplimente alimentare, produse apicole, ceaiuri, cosmetice bio, siropuri, parafarmaceutice, aromaterapie, de la cei mai insemnati producatori.
    Obiectivul nostru este de a va oferi o gama cat mai larga de produse naturiste care pot fi folosite de catre toate categoriile de varsta si pentru toate afectiunile.
    Longevitatea noastra pe piata naturale aduce cu ea o experienta bogata in sprijinul sanatatii dumneavoastra.
    Alimentatia din zilele noastre nu mai acopera toata gama de nutrienti necesari pentru o activitate normala a organismului.
    Suplimentele comercializate de noi garanteaza o implinire a nevoilor corpului dumneavoatra in vederea functionarii la paramentri optimi.
    Produsele oferite de industria farma si industria cosmetica sunt realizate in totalitate pe cale sintetica ceea ce produce probleme secundare variate, unele cat se poate de riscante.
    Aceste efecte secundare sunt inexistente prin folosirea produselor fabricate din compusi naturali.
    Urmarim sa castigam o legatura cat mai deschisa cu dumneavoastra, va furnizam consiliere specializata pentru realizarea unor recomandari personalizate in raport cu problemele dumneavoastra de sanatate.
    Vrem sa ne retinem clientii prin oferte si discounturi.
    Oferta noastra are un caracter aparte prin asocierea produselor in pachete tematice pe afectiuni si la preturi promotionale.
    Conceptia noastra este ca toti oamenii pot fi sanatosi respectand principiile nutritiei integrale, ale remediilor naturiste, gandirii pozitive si unei vieti active.
    De aceea ne ghidam dupa motto-ul: "MEDICUL TRATEAZA INSA NATURA VINDECA".
    In paginile de blog din magazinul nostru online veti afla sfaturi folositoare pentru buna stare de sanatate a dumneavoastra.
    Va invitam sa ne contactati telefonic sau pe e-mail-ul magazinului pentru orice recomandare ori sfat.

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates