duminică, 8 noiembrie 2015

Sarmalute in foi de varza murata

Cum vad ceva, cum poftesc. La prima sarcina nu am fost asa pofticioasa, dar acum, e jale. Daca visez ceva, a doua zi musai sa mananc. :) Oare, asa patesc multe gravidute? Nu stiu, dar sper ca nu. Cum va spuneam. Ieri am poftit la eclere ( nu am avut rabdare sa fac, asa ca am cumparat) si la sarmale cu varza acra ( la varza acra, cred, ca poftesc zilnic, si dau iama la butoiul cu varza). Sarmalute nu aveam de unde sa iau, asa ca, aseara m-am apucat de treaba. Mmmmm......au fost delicioase. 
P.S : Sa nu radeti, dar nu am avut rabdarea necesara pentru migalit si...... sarmalutele mele sunt mai degraba sarmaloaie :))) O sa va dati seama din poza.



Reteta:

- 1 kg carne de porc,
-4 cepe marisoare,
- 2 morcovi potriviti,
- 2 ardei ( gogosar si gras),
- 100 ml ulei,
- 250 ml pasta de rosii,
- 1 ceasca de orez,
- varza murata,
- 1 plic condimente pentru sarmale,
-1 ou,
- putina sunca afumata,
- sare, piper.

Dupa ce curatam ceapa si o taiem marunt, o punem la calit in ulei. Eu nu suport prajelile, asa ca am facut-o mai mult inabusita ( am adaugata apa). Apoi am adaugata ardeiul si morocvul tocate marunt, am lasat inca 5 min la foc mic sa se inabuse si am adaugata pasta de rosii si orezul. 
Am mai lasat 5 minute si am dat deoparte, am lasat sa se raceasca putin si am adaugat carnea,oul si condimentele. Am amestecat bine si am lasat amestecul la frigider 30 minute.

Intre timp am pregatit foile de varza, adica le-am taiat cotoarele si am facut bucati mai mici potrivite pentru sarmale.

Dupa am infasurat compozitia pregatita mai sus in foile de varza murata. Le-ama sezat in ceaunel de tuci, am pus 2 linguri de pasta de gogosari si felii de sunca afumata printre randurile de sarmale, am adaugata apa fiarta ( separat intr-o alta oala) pana a trecut de acestea si am pus la fiert. 

Le-am lasat la foc mic sa fiarba in voie. Nu va pot da un interval de fierbere pentru ca difera la fiecare in functie de aragaz, de varza, etc.

Au fost delicioase rauuuuu. 

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates